Συνεντευξεις

Δ. Τζίκας: Βασικός μας στόχος η δημιουργία προϋποθέσεων ανάπτυξης με σταθερά βήματα!

TZIKASΟ πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της ELVIAL σε συνέντευξή του στο περιοδικό “Aluminium Magazine” μίλησε πάνω σε αρκετά θέματα, μέσα από τα οποία περιέγραψε αναλυτικά την πετυχημένη αυτή συνταγή, αλλά και τα «πιστεύω» του που έχουν φέρει την εταιρία του σε μία συνεχή αναπτυξιακή πορεία.

Το «φαινόμενο» ELVIAL, είναι χωρίς αμφισβήτηση μία ευχάριστη διαπίστωση, ένα ελπιδοφόρο μήνυμα, μέσα σε ένα μίζερο και συνεχώς επιδεινούμενο οικονομικό περιβάλλον που όλοι μας βιώνουμε τα τελευταία χρόνια. Η σταθερά αναπτυξιακή πορεία της εταιρίας, τόσο στην ελληνική αγορά, όσο και στις αγορές της Δυτικής και Κεντρικής Ευρώπης και η σταθερή κερδοφορία της σε συνδυασμό με την παραγωγή και κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων, δείχνει ότι κάτι το σοβαρό και προγραμματισμένο έχει γίνει όλα αυτά τα χρόνια. Κάτι που σήμερα της δίνει το δικαίωμα και τις προϋποθέσεις να ξεπερνάει την κρίση της αγοράς χωρίς απώλειες και σοβαρές επιπτώσεις. Και το σοβαρότερο απ’ όλα, είναι ότι αυτό το έχει μεταφέρει και στους συνεργάτες της κατασκευαστές, που μεταξύ τους υπάρχει πάντα μία ιδιαίτερη και αμοιβαία επωφελής σχέση…

Ποιο είναι όμως το μυστικό αυτό της επιτυχίας της ELVIAL; Ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος της εταιρίας κ. Δημήτρης Τζίκας μίλησε μαζί μας πάνω σε αρκετά θέματα, μέσα από τα οποία μας περιέγραψε αναλυτικά την πετυχημένη αυτή συνταγή, αλλά και τα «πιστεύω» του που έχουν φέρει την εταιρία του σε μία συνεχώς αναπτυξιακή πορεία.

ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

  • Παρακολουθώντας από την δημιουργία της μέχρι σήμερα την ELVIAL, εντυπωσιάζει η σταθερότητα με την οποία αναπτύσσεται, χωρίς να επηρεάζεται από τις οικονομικές και πολιτικές μεταπτώσεις. Τι είναι αυτό που διασφαλίζει την επιτυχημένη πορεία;

Αυτό είναι αποτέλεσμα μιας συνεπούς πορείας με οργάνωση και προγραμματισμό. Από την αρχή της δημιουργίας της, αλλά κυρίως από το 2003 που σχεδιάστηκαν οι νέες εγκαταστάσεις μας μέχρι το 2005 που ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του σχεδιασμού μας αλλά και μέχρι σήμερα, δημιουργήσαμε τις προϋποθέσεις ανάπτυξης με σταθερά βήματα, αλλά κυρίως  την κατοχύρωση κάθε επιπέδου ανάπτυξης. Ταυτόχρονα έγιναν όλες οι απαραίτητες ενέργειες και θωρακίσαμε οικονομικά την εταιρεία, κάτι που της επέτρεψε να μείνει αλώβητη μέχρι σήμερα από τις δυσμενείς εξελίξεις της οικονομίας μας.

Επιπλέον, μένουμε προσηλωμένοι στην δουλειά μας χωρίς να μας αποσπούν οι καταιγιστικές πράγματι πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις. Τις παρακολουθούμε, μας προβληματίζουν, αλλά μόνον για να σχεδιάζουμε τις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις για τον εκσυγχρονισμό μας και την καλύτερη προσαρμογή μας στα όποια νέα δεδομένα δημιουργούνται. Το μεγάλο ζητούμενο μιας σύγχρονης επιχείρησης είναι να μην παραβλέπει – σήμερα περισσότερο από ποτέ – το «επιχειρείν» και να διαχειρίζεται μέσα από αυτό τις καλές ή τις κακές στιγμές που δημιουργούν οι εξελίξεις.

  • Μέχρι σήμερα όλες σχεδόν οι επενδύσεις σας έγιναν στην Ελλάδα. Μετά τις  εξελίξεις στην χώρα μας και τις γνωστές επιπτώσεις, θα  συνεχίσετε ή θα οδηγηθείτε κι εσείς να επενδύσετε σε γειτονικές χώρες;

Η απόφαση μας είναι να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην χώρα μας. Όλες οι παραγωγικές μας εγκαταστάσεις έχουν δημιουργηθεί στο Κιλκίς και εκεί θα συνεχίσουμε. Μόνο επενδύσεις εμπορικής ανάπτυξης έχουν γίνει στο εξωτερικό και θα συνεχίσουν να γίνονται, ανεξάρτητα της συρρίκνωσης της εγχώριας αγοράς.  Απασχολούμε προσωπικό από τις γύρω περιοχές και μάλιστα πρόσφατα, τον περασμένο Μάιο, σε εκδήλωση της HR Community απενεμήθη στην ELVIAL το βραβείο Bronze Διακράτησης Προσωπικού 2015.

Πράγματι το επιχειρηματικό περιβάλλον δεν βοηθάει. Πιστεύουμε όμως, πως ότι έχει δομηθεί με σωστό σχεδιασμό και υγιή διαχείριση έχει τις προδιαγραφές και την αντοχή να αντιμετωπίσει και τις δύσκολες καταστάσεις. Αυτό άλλωστε σημαίνει πρόβλεψη και πρόληψη, χαρακτηριστικά που πρέπει να εμπεριέχονται σε μια αρχική μελέτη ενός έργου.

Μένουμε Ελλάδα λοιπόν, καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια όπως όλος ο κόσμος, μεταξύ των οποίων και οι συνεργάτες μας, δεν ακολουθούμε παραδείγματα φυγής, μένοντας πιστοί στο Business plan ανάπτυξης που έχουμε σχεδιάσει μέχρι το 2022, έχοντας απόλυτη πίστη στις επιλογές μας.

81A7177


ΕΠΙΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

  • Όλα τα χρόνια της δραστηριότητάς σας παρατηρούμε μια διαρκή επιδίωξη διαφοροποίησης των προϊόντων σας με ευρεσιτεχνίες. Που οφείλεται αυτό;

Η δουλειά μας είναι το πάθος μας. Η επιδίωξη να κάνουμε την δουλειά των συνεργατών μας καλύτερη και η αναβάθμιση των προϊόντων μας είναι μια μόνιμη ενασχόληση και ο στόχος μας. Έτσι, όλοι μαζί αλλά και μια εξειδικευμένη ομάδα ειδικότερα, ασχολείται μονίμως με την εξέλιξη μέσα από την μελέτη, την έρευνα και καταγραφή των αναγκών. Μας ενδιαφέρει πάντα να δημιουργούμε προϊόντα που δίνουν σύγχρονες λύσεις και όφελος στους συνεργάτες μας και στους τελικούς καταναλωτές, χωρίς να τους επιβαρύνουν οικονομικά και κυρίως να μπορούμε να τα υποστηρίξουμε παραγωγικά, τεχνικά μέχρι την τελική τους εφαρμογή και χρήση. Είναι προϋπόθεση για μας όλα αυτά, δεν θέλουμε απλά να καλύπτουμε μια έλλειψη με ένα σύστημα που δεν θα έχει ποιοτική υποστήριξη. Συνεχίζουμε με αυτή την λογική και στο άμεσο μέλλον θα είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε και νέες ιδέες που θα υπηρετούν τη διεθνή προσταγή για την συνολική αναβάθμιση των κατασκευών.

  • Η τελευταία καινοτομία ήταν αυτή του Ι2, πιστεύετε πως μπορεί να κάνει την διαφορά στην ενεργειακή αναβάθμιση;

Πιστεύω πως μπορεί να κάνει την διαφορά σε περισσότερες απαιτήσεις από αυτή της ενεργειακής αναβάθμισης. Πράγματι πρόκειται για παρέμβαση που βελτιώνει σε μεγάλα ποσοστά την συμπεριφορά μιας κατασκευής που μέχρι σήμερα  δημιουργούνταν από θερμοδιακοπτόμενα συστήματα απλά. Το πλεονέκτημα είναι ότι τα συστήματα Ι2 βελτιώνουν την απόδοση των μέχρι σήμερα θερμοδιακόπτομενων συστημάτων σε ποσοστά μέχρι και 38% και μάλιστα πιστοποιημένα. Αυτό οφείλεται στην πλήρωση θαλάμων με ειδικά σχεδιασμένο μονωτικό υλικό. Δεν υπάρχει στο εμπόριο αυτό το υλικό, το οποίο εκτός των άλλων μοναδικών χαρακτηριστικών του έχει πολύ χαμηλό συντελεστή θερμικής αγωγιμότητας (0,023 W/mK). Αν σε αυτό προσθέσουμε ότι η τεχνολογία δεν προσθέτει κανένα κόστος στην κατασκευή, τότε γίνεται εύκολα αντιληπτό το μεγάλο όφελος και για τον κατασκευαστή και για τον καταναλωτή.

 

  • Υπάρχουν άλλα παρόμοια προϊόντα στην αγορά, αν υπάρχουν ποιες είναι οι διαφορές τους.

Όταν ένα προϊόν χαρακτηρίζεται καινοτόμο, εννοείται πως δεν υπάρχει άλλο όμοιό του. Άρα, οποιοδήποτε άλλο θεωρείτε κάτι ΣΑΝ αυτό. Απ’ ότι γνωρίζω παρόμοια ίσως να υπάρχουν. Τουλάχιστον θεωρητικά, δεν τα βλέπουμε στην αγορά εννοώ, αλλά να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν έχουν καμία σχέση ούτε με τις επιδόσεις της καινοτομίας Ι2 , ούτε με τα κόστη που τα συνοδεύοC3X43053υν, είτε αυτά είναι κόστη πρόσθετων υλικών, είτε είναι κόστη πρόσθετης εργασίας, Τα συστήματα Ι2 είναι τα μοναδικά με Εργοστασιακή Εγγύηση, ετοιμοπαράδοτα και παραδίδονται έτοιμα προς χρήση στους συνεργάτες μας χωρίς επιπλέον κόστος.

  • Πως έχετε διασφαλίσει τα δικαιώματα της καινοτομίας.

Δεν θεωρούμε την κατοχύρωση κάθε νέας ιδέας μας υποχρεωτική. Γνωρίζουμε ότι οι λύσεις που προτείνουμε είναι πολύ χρήσιμες για τους καταναλωτές και κερδοφόρες για τους συνεργάτες μας. Είναι λογικό κάποια στιγμή η αγορά να πάει προς αυτές. Και αυτό το βλέπουμε με καλό μάτι γιατί έτσι διασφαλίζεται το αλουμίνιο σαν υλικό έναντι των άλλων ανταγωνιστικών του υλικών. Επειδή όμως, κατοχυρώνοντας μια ιδέα διαφοροποιούνται και οι συνεργάτες μας – και αυτό είναι κάτι που μας ενδιαφέρει – έχουμε ήδη συντάξει, εδώ και περίπου 1,5 χρόνο τους φακέλους με τα απαραίτητα έγγραφα κατοχύρωσης ευρεσιτεχνίας και τους έχουμε κοινοποιήσει στους αρμόδιους οργανισμούς. Επιπλέον, όσο αναφορά στο μονωτικό υλικό, το οποίο όπως ήδη έχω πει είναι ειδικά σχεδιασμένο για την ELVIAL, έχουμε ήδη λάβει πιστοποιητικό για τον συντελεστή θερμοαγωγιμότητας λ, από τον διαπιστευμένο φορέα CEIS, με εξαιρετικά αποτελέσματα (λ=0,023 W/mK).

ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΗΠΙΩΝ ΤΟΝΩΝ

  • Αναμφίβολα τα επιτεύγματα της ELVIAL είναι πολύ σημαντικά. Παρ’ όλα αυτά όμως δεν αισθανθήκαμε ποτέ την υπέρ πληροφόρηση γι αυτά, όπως συνήθως γίνεται μετά από μια επιτυχία. Αποτελεί αυτό έλλειψη ή επιλογή;

Η δραστηριότητα της ELVIAL είναι ο σχεδιασμός, η παραγωγή και η διάθεση προηγμένων συστημάτων αλουμινίου. Τα επιτεύγματα και οι επιτυχίες μας έρχονται ως ένα ευχάριστο, φυσικό αποτέλεσμα της προσπάθειάς μας. Τα τμήματα Marketing, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων φροντίζουν να τα κοινοποιούν, καθότι μας κάνουν περήφανους αλλά πάντα δίνοντας προτεραιότητα στην άμεση ενημέρωση των συνεργατών μας στους χώρους δουλειάς τους. Έτσι, συνδυάζεται η ενημέρωση και η εκπαίδευση όπου χρειάζεται, είτε για νέα προϊόντα μας, είτε για επιτυχίες μας ή για τα νέα δεδομένα και τις ευκαιρίες της αγοράς. Οι συνεργάτες μας με αυτόν τον τρόπο καθιστούνται αυτόφωτοι για να ενημερώσουν  υπεύθυνα τους καταναλωτές για το όφελός τους. Παρ’ όλα αυτά, κατά διαστήματα δημιουργούμε ευκαιρίες μαζικής ενημέρωσης σε όλη την χώρα με εκδηλώσεις στις οποίες συμμετέχουν ενδιαφερόμενοι από όλους τους χώρους.

Extrusion

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΔΟΞΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

  • Τα τελευταία χρόνια οι μεταπτώσεις τις εγχώριας και γενικότερα της αγοράς ήταν και είναι σημαντικές. Μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον η ELVIAL συνεχίζει να επενδύει και γενικότερα να παρουσιάζει μια ιδιαίτερη προσαρμοστικότητα. Πώς επιτυγχάνεται αυτό;

Όπως ανέφερα ήδη, ακολουθούμε με μεγάλη προσήλωση ένα μακρόπνοο  σχέδιο ανάπτυξης που έχουμε μελετήσει. Βέβαια, δεν αρκεί μόνον αυτό. Γνωρίζουμε όλοι πως παγκοσμίως συμβαίνουν πολλά και διάφορα. Ο κόσμος αλλάζει και εμείς προσπαθούμε να ακολουθήσουμε τις αλλαγές που μας επηρεάζουν. Παρακολουθούμε τις εξελίξεις εντός και εκτός της χώρας μας, συμμετέχουμε σε πολλές διεργασίες και ως εκ τούτου αποκτούμε την δυνατότητα να προνοούμε και  να διαβάζουμε σωστά τις εξελίξεις της αγοράς. Αυτό μας δίνει την ευκαιρία να παίρνουμε άμεσα και δραστικά μέτρα προσαρμογής σε όλο το φάσμα των εργασιών  μας, έγκαιρα και όχι να τρέχουμε να καλύψουμε ανάγκες  που έχουν ήδη διαμορφωθεί.

Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

  • Οι εξελίξεις στην χώρα μας, από την κατάρρευση της οικονομίας μας και την πολιτική αστάθεια, πιστεύετε πως ανέστειλαν ολοσχερώς την δυναμική της αγοράς ή θα επανέλθει και σε ποιο βαθμό.

Πιστεύω πως σε ένα ήρεμο γενικά περιβάλλον χωρίς ακρότητες, η αγορά θα βρει την λύση της μέσα από τις ανάγκες που εξακολουθούν να υπάρχουν. Από την πλευρά μας ως κλάδος, αλλά και εμείς ως ELVIAL, δεν πιστεύουμε σε αδιέξοδα και πρέπει να αναδείξουμε αυτές τις ανάγκες αλλά και τις καλύτερες λύσεις προκειμένου να βοηθήσουμε την επανεκκίνησή της.

  • Υπάρχουν διέξοδοι σήμερα για την βιομηχανία αλλά και για τις μικρές κατασκευαστικές επιχειρήσεις; Και αν υπάρχουν, έχετε εντοπίσει κάποιες από αυτές;

Όπως ήδη τόνισα, αδιέξοδα δεν υπάρχουν. Βεβαίως λοιπόν πιστεύω πως υπάρχουν διέξοδοι. Αυτό που προσπαθούμε να πούμε στους συνεργάτες μας όμως, είναι πως όσο η αγορά συρρικνώνεται όλο και ποιο δύσκολα μπορεί κάποιος να την προσδιορίσει και επομένως να την προσεγγίσει. Πρέπει γενικώς ως κλάδος να εκπαιδευτούμε σε σύγχρονες μεθόδους παραγωγής, αλλά κυρίως πώλησης και ικανοποίησης του πελάτη.

Ως διέξοδοι υφίστανται ο τομέας των Δημοσίων κτιρίων αλλά και ο Τουριστικός τομέας στον οποίο πιστεύουμε πολύ. Μάλιστα τελευταία έχουμε ξεκινήσει μια πρωτοβουλία με τίτλο «VISIT GREECE» μέσα από την οποία προσκαλούμε σε κάθε μορφή επικοινωνία μας όλους τους συνεργάτες μας του εξωτερικού να επισκεφθούν την Ελλάδα. Την πρώτη ύλη σαν χώρα την διαθέτουμε, ήλιος, θάλασσα και μάλιστα είναι η καλύτερη. Αυτό που χρειάζεται είναι μεσομακροπρόθεσμος σχεδιασμός και την προσπάθεια όλων μας.
Κάτι επίσης  που δημιουργεί έναν ατέρμονα και απολύτως ζωτικό κύκλο δουλειάς είναι η ανάγκη για την ανακαίνιση  των εκατομμυρίων ενεργοβόρων κτιρίων του οικοδομικού ιστού της χώρας, που με βάση τον νόμο είναι επιβεβλημένο και σε λίγο υποχρεωτικό να αναβαθμισθούν ενεργειακά. Είναι αναγκαίο να δούμε την αντικατάσταση «ως μια διαχρονική επένδυση άμεσα ανταποδοτική», ανεξάρτητα από επιδοτούμενα προγράμματα. Η κατανόηση του θέματος δεν θα διορθώσει την σημερινή μόνο αγορά αλλά και την αγορά του μέλλοντος.

  • Η ELVIAL μέχρι σήμερα έχει μια κερδοφόρο και αναπτυξιακή πορεία. Ως εκ τούτου ποια είναι η συμβουλή σας για τις μικρές επιχειρήσεις, πολλές εκ των οποίων μάλιστα είναι και συνεργάτες σας;

Μέσα στο αντικείμενο της δουλειάς μας καθημερινά είναι και η ενημέρωση των συνεργατών μας είτε για την εμπορική τους ανάπτυξη και τις διεξόδους, όπως είπαμε παραπάνω, είτε για την προστασία των οικονομικών τους συναλλαγών. Το θεωρούμε υποχρέωσή μας αυτό, γιατί με τους συνεργάτες μας πάμε μαζί. Χωρίς αυτούς δεν θα υπήρχαμε. Και το αποτέλεσμα δείχνει ότι καλά δεν πηγαίνουμε μόνο εμείς όπως είπατε, καλά πηγαίνουν και οι συνεργάτες μας. Οι επιχειρήσεις σήμερα πρέπει να είναι ευέλικτες, με χαμηλά κόστη, ποιοτική παραγωγή και απλωμένες σε όλα τα πλάτη και μήκη της αγοράς. Έτοιμες να προσφέρουν καινοτόμα προϊόντα  υψηλών αποδόσεων, υψηλής ποιότητας, με διεθνείς αλλά και εταιρικές πιστοποιήσεις που αναβαθμίζουν την αισθητική και βέβαια σε σωστά κοστολογημένες τελικές τιμές. Όλα αυτά που παλαιότερα αποτελούσαν επιλογές, σήμερα αποτελούν το μονόδρομο για τον δρόμο προς τις αγορές.

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ

  • Κύριε Τζίκα. Μετά τα όσα δηλώνετε, διακρίνομε μια αισιοδοξία για μια προοδευτική βελτίωση της αγοράς. Ποια θα πρέπει να είναι η αρωγή της πολιτείας και τι έχετε να προτείνετε;

Πρέπει να γίνει αντιληπτό το δυσκολότερο, ίσως. Το αυτονόητο. Όσο ο κατασκευαστικός κλάδος δεν αναπτύσσει δραστηριότητα δημιουργεί αποκλεισμό της αγοράς, έλλειψη κρατικών εσόδων και αύξηση της ανεργίας. Η πολιτεία λοιπόν πρέπει να σκύψει πάνω στα προβλήματα τα οποία είναι γνωστά αφού έχουν διατυπωθεί από πολλές και διαφορετικές πηγές. Πρέπει το συντομότερο να απορροφηθούν χρηματοδοτικά πακέτα ανάπτυξης και ειδικότερα για την ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων.

Η λύση πιστεύουμε και πάλι πως κρύβεται στην πρότασή μας για την ενεργειακή αναβάθμιση του συνόλου σχεδόν του οικοδομικού ιστού και σε αυτό η πολιτεία μπορεί να βοηθήσει και με την επανεκκίνηση του προγράμματος “εξοικονομώ” αλλά και με τη βοήθειά της για την δημιουργία ενεργειακής κουλτούρας στο καταναλωτικό κοινό προς όφελος όλων.

Γενικώς, θέλω να πιστεύω πως μετά από μια τρικυμία έρχεται η νηνεμία. Έτσι, αν μπει τέλος σε μια πολυτάραχη και μακρόσυρτη περίοδο πολιτικών και οικονομικών εξελίξεων, η κοινωνία θα βρει και πάλι τους ρυθμούς της και η αγορά θα αντιδράσει θετικά σε αυτό. Θα χρειαστεί χρόνος για να πλησιάσει ικανοποιητικά μεγέθη, αλλά μπροστά στην σημερινή κατάσταση μια μικρή βελτίωση φαντάζει μεγαλύτερη και αισιόδοξη.

 

Σταθερή πορεία τζίρου και συνεχή κερδοφορία! Παρά την συνεχιζόμενη κρίση στην αγορά, η εταιρία έκλεισε το 2014 με αύξηση των ενοποιημένων πωλήσεών της κατά 8% και αύξηση των κερδών προ φόρων κατά 15%, ενώ συνεχίζει και βελτιώνει τη χρηματοοικονομική της διάρθρωση αξιοποιώντας πλήρως τις πρόσφατες επενδύσεις της, αλλά και όλους τους διαθέσιμους πόρους. Χαρακτηριστικά της θετικής της πορείας, είναι τα γραφήματα που απεικονίζουν τον κύκλο εργασιών και τα καθαρά προ φόρων κέρδη της ΕΛΒΙΑΛ την τελευταία πενταετία.

Σταθερή πορεία τζίρου και συνεχή κερδοφορία!
Παρά την συνεχιζόμενη κρίση στην αγορά, η εταιρία έκλεισε το 2014 με αύξηση των ενοποιημένων πωλήσεών της κατά 8% και αύξηση των κερδών προ φόρων κατά 15%, ενώ συνεχίζει και βελτιώνει τη χρηματοοικονομική της διάρθρωση αξιοποιώντας πλήρως τις πρόσφατες επενδύσεις της, αλλά και όλους τους διαθέσιμους πόρους. Χαρακτηριστικά της θετικής της πορείας, είναι τα γραφήματα που απεικονίζουν τον κύκλο εργασιών και τα καθαρά προ φόρων κέρδη της ΕΛΒΙΑΛ την τελευταία πενταετία.

Κράτα το

Κράτα το

Σχετικά Άρθρα

Back to top button

Εγγραφείτε στο e-newsletter μας

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας newsletter aluNET News και μείνετε ενημερωμένοι συνεχώς για τα νέα του κλάδου αλουμινίου.
Το email σας
Το όνομά σας
Παρακαλούμε δώστε μας τη συγκατάθεσή σας!
Η Alupress O.E. ιδιοκτήτης του aluNET.gr θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που παρέχετε σε αυτή τη φόρμα, για να έρθει σε επαφή μαζί σας και να σας στέλνει ενημερωτικά newsletter. Για την αποστολή των newsletter χρησιμοποιούμε την πλατφόρμα MailChimp. Κάνοντας κλικ παραπάνω για να υποβάλετε τη φόρμα, αναγνωρίζετε ότι οι πληροφορίες που παρέχετε, θα μεταφερθούν στο MailChimp για επεξεργασία σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου και τους Όρους Χρήσης της πλατφόρμας.