ETEM: Η πιο «γκουρμέ» προβολή της ιστορικής εταιρείας μέχρι σήμερα!
Στις εγκαταστάσεις της ETEM φιλοξενήθηκαν οι διαγωνιζόμενοι και οι δημοφιλείς κριτές του MasterChef, σε μία ακόμα πρωτότυπη επικοινωνιακή πρωτοβουλία της ιστορικότερης ελληνικής διέλασης.
Την Τετάρτη 21/02 το φετινό MasterChef είχε για πρώτη φορά Ομαδική Δοκιμασία σε εξωτερικό χώρο και συγκεκριμένα στον χώρο του εργοστασίου της ETEM στη Μαγούλα. Με γυρίσματα που πραγματοποιήθηκαν στον προαύλιο χώρο αλλά και μέσα στο εργοστάσιο και τα γραφεία της ETEM, οι θεατές πήραν μια έντονη «γεύση» από την ιστορικότερη εταιρεία διέλασης αλουμινίου στην Ελλάδα.
Τους διαγωνιζόμενους, οι οποίοι κλήθηκαν να δημιουργήσουν γεύματα για τους 70 εργαζομένους του εργοστασίου, καθώς και τους τρεις σεφ κριτές, Σωτήρη Κοντιζά, Πάνο Ιωαννίδη και Λεωνίδα Κουτσόπουλο, υποδέχτηκε ο Δ/ντης Marketing & Επικοινωνίας της ETEM, Ιωάννης Χρυσάφης.
Αυτός ο πρωτότυπος τρόπος προβολής της ETEM, στέφθηκε με επιτυχία για δυο κύριους λόγους, αφενός γιατί έδωσε στους εργαζομένους την ευκαιρία να απολαύσουν τα πιάτα των διαγωνιζομένων, και αφετέρου, γιατί είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν ακόμα καλύτερα την ίδια την εταιρεία!
Το σίγουρο είναι, πως «άνοιξε η όρεξη» όλων μας, για να ανακαλύψουμε και τα μελλοντικά επικοινωνιακά σχέδια της ETEM.