ALUMINCO: Σειρά ενεργειών marketing προς όφελος του δικτύου συνεργατών!
Η ALUMINCO, με αφορμή το επικείμενο πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Αυτονομώ», έχει ήδη ξεκινήσει μια σειρά ενεργειών marketing και επικοινωνίας με στόχο την ενίσχυση του ονόματος ALUMINCO, τη θετική διαμόρφωση της κοινής γνώμης ως προς την επιλογή προμηθευτή στο πρόγραμμα μέσα από την ανάδειξη των προϊόντικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, και ως εκ τούτου τη δημιουργία επιπρόσθετης ζήτησης στο δίκτυο συνεργατών της.
Το χαρτοφυλάκιο των ενεργειών περιλαμβάνει συμμετοχές, ως χορηγός και διαφημιζόμενος, σε αθλητικά γεγονότα της χώρας που λόγω του σχεδόν περιοριστικού περιβάλλοντός έχουν τριπλασιάσει την τηλεθέασή τους, καθώς και εξειδικευμένες online καμπάνιες μέσα από όλα τα διαθέσιμα digital κανάλια.
Η αρχή έγινε με την LIVE διαφημιστική συμμετοχή της εταιρείας στα LED του 1ου SUPER CUP 2020, την πρώτη επίσημη διοργάνωση του επαγγελματικού μπάσκετ μετά τη διακοπή των διοργανώσεων του αθλήματος τον Μάρτιο λόγω της πανδημίας.
Το SUPER CUP αποτέλεσε μία εξαιρετική ευκαιρία προβολής αφού έφερε απροσδόκητα καλά αποτελέσματα με εξαψήφια νούμερα τηλεθέασης μέσα από την πανελλαδική εμβέλεια της ΕΡΤ.
Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε στο κλειστό γυμναστήριο του Περιστερίου «Ανδρέας Παπανδρέου», όπου συμμετείχαν οι τέσσερις πρωτοπόροι του περσινού πρωταθλήματος, δηλαδή ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ, το Περιστέρι και ο Προμηθέας με τον Προμηθέα Πατρών να είναι ο μεγάλος νικητής του 1ου SUPER CUP, καθώς επικράτησε 82-74 του Περιστερίου στον μεγάλο τελικό.
Σε digital επίπεδο, συνεχείς είναι οι καμπάνιες για τη διατήρηση του brand ALUMINCO στο υψηλότερο επίπεδο, με κλειδί τα super κορυφαία Ενεργειακά Συστήματα Αλουμινίου που υπερκαλύπτουν ενεργειακούς στόχους και μεγιστοποιούν τις αποδόσεις χρηστών και κατασκευαστών. Η παρουσία της εταιρείας στο digital περιβάλλον είναι συμπαγής, κυριαρχώντας στις πλατφόρμες google, SEO, social media με αυξητική κλιμάκωση.
Η ALUMINCO μέσα από μελετημένες ενέργειες με αποκλειστικό περιεχόμενο και maximum awareness των προϊόντων της σε κοινό / στόχος προσφέρουν μοναδικό όφελος στους συνεργάτες του δικτύου της, με τις παροχές να ξεπερνούν τα 10.000 διαφημιστικά δευτερόλεπτα και τις 2.200.000 εμφανίσεις σε διάστημα μίας εβδομάδας.