ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑΕΝΗΜΕΡΩΣΗΕπικαιροτητα

EUROPA: Αύξηση συνολικών πωλήσεων 18,3% το 2019!

Η περασμένη χρονιά αποτέλεσε με βεβαιότητα μια θετική χρονιά για την EUROPA. Ύστερα από σημαντικές επιχειρηματικές αποφάσεις η δυναμική, ελληνική διέλαση κατάφερε να αυξήσει τα μεγέθη της σε όλα τα επίπεδα, επιτυγχάνοντας αύξηση των μεριδίων της στην εγχώρια αγορά.

Οι συνολικές πωλήσεων της EUROPA το 2019 για την ελληνική αγορά και τις εξαγωγές σε σχέση με το 2018 κατέγραψαν αύξηση 18,3%. Το μερίδιο των εξαγωγών επί των συνολικών πωλήσεων ανήλθε το 2019 στα 14,16% και αναμένεται να φτάσει στο 30% μέχρι το 2021!

Η Αντιπρόεδρος και Δ/νουσα Σύμβουλος της EUROPA, Ανούς Τζιρακιάν

Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει για το θέμα στο aluNET.gr, η Αντιπρόεδρος και Δ/νουσα Σύμβουλος της εταιρείας, Ανούς Τζιρακιάν «Οι εξαγωγές θα αποτελέσουν την κινητήριο δύναμη για την EUROPA τα επόμενα χρόνια. Με συντονισμένες ενέργειες και στρατηγική, η EUROPA στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της στις 5 ηπείρους, έχοντας ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τόσο το προσφερόμενο προϊόν αλλά και την αναγνωρισμένη ποιότητα του ελληνικού αλουμινίου στο εξωτερικό. Μέσω των νέων επενδύσεων σε μηχανολογικό εξοπλισμό αναμένεται ποσοστιαία αύξηση της συμμετοχής των εξαγωγών επί του συνολικού τζίρου της εταιρείας τα επόμενα 2 χρόνια».

Ειδικότερα όσον αφορά στις εξαγωγές, η πορεία της εταιρείας στις στρατηγικές αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής κινήθηκαν θετικά, τόσο στο βιομηχανικό και στάνταρ προφίλ, όσο και στο καθαρά αρχιτεκτονικό. Από το 2019, η EUROPA πέτυχε να εισέλθει σε αναπτυσσόμενες αγορές της Αφρικής με αρχιτεκτονικό προφίλ, καθώς και σε Κύπρο και Ισραήλ.

Ειδική αναφορά αξίζει και στα νέα θερμομονωτικά συστήματα που έχει αναπτύξει η καταξιωμένη διέλαση που έρχονται να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών. Η κα Τζιρακιάν αναφέρει σχετικά «το λανσάρισμα των νέων θερμομονωτικών συστημάτων EUROPA στις αρχές του 2020, ενισχύει και εμπλουτίζει τις κατασκευαστικές λύσεις και δυνατότητες. Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Marketing, με διαφήμιση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, συμμετοχή σε εκθέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, και προωθητικές ενέργειες συμπληρώνουν το στρατηγικό πλάνο του έτους».

Η στρατηγική της EUROPA τα τελευταία χρόνια της επέτρεψε να βρίσκεται στη λίστα των 200 μεγαλύτερων ελληνικών εταιρειών ως προς την κερδοφορία τους, σύμφωνα με την ICAP.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button

Εγγραφείτε στο e-newsletter μας

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας newsletter aluNET News και μείνετε ενημερωμένοι συνεχώς για τα νέα του κλάδου αλουμινίου.
Το email σας
Το όνομά σας
Παρακαλούμε δώστε μας τη συγκατάθεσή σας!
Η Alupress O.E. ιδιοκτήτης του aluNET.gr θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που παρέχετε σε αυτή τη φόρμα, για να έρθει σε επαφή μαζί σας και να σας στέλνει ενημερωτικά newsletter. Για την αποστολή των newsletter χρησιμοποιούμε την πλατφόρμα MailChimp. Κάνοντας κλικ παραπάνω για να υποβάλετε τη φόρμα, αναγνωρίζετε ότι οι πληροφορίες που παρέχετε, θα μεταφερθούν στο MailChimp για επεξεργασία σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου και τους Όρους Χρήσης της πλατφόρμας.