EUROPA: Εξαιρετικά επιτυχημένο “Roadshow” στη Μυτιλήνη
Η EUROPA «αποβιβάστηκε» στο νησί της Λέσβου, πραγματοποιώντας ακόμα ένα εξαιρετικά επιτυχημένο “Roadshow” με τοπικούς κατασκευαστές και συνεργάτες. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Heliotrope Hotel στη Μυτιλήνη.
Την εκκίνηση της εκδήλωσης σηματοδότησε με χαιρετισμό του προς τους κατασκευαστές ο Δ/ντής Πωλήσεων Ελλάδος, Χρήστος Λουκάς, ο οποίος περιληπτικά πληροφόρησε τους κατασκευαστές για τις στρατηγικές κινήσεις και πρωτοβουλίες που έχει αναπτύξει η EUROPA στην Ελληνική αγορά.
Οι κατασκευαστές που παρευρέθηκαν, ενημερώθηκαν για τα νέα προϊόντα της εταιρείας από τον Δ/ντή του τμήματος R & D, Παντελή Σφήκα, καθώς επίσης και για τις βελτιώσεις σε τυπολογίες και τεχνικές δυνατότητες και των παλαιότερων, δοκιμασμένων, συστημάτων. Επιπροσθέτως, ο κ. Σφήκας, εξήγησε αναλυτικά τις ενέργειες της εταιρείας για την πιστοποίηση των συστημάτων σε διεθνή κοινοποιημένα ινστιτούτα, αλλά και τους παράγοντες, οι οποίοι εξετάζονται. Σκοπός της παρουσίασης ήταν οι κατασκευαστές να μπορούν επαρκώς με τη σειρά τους να εξηγήσουν στον ιδιώτη τη σημασία του πιστοποιημένου αρχιτεκτονικού συστήματος αλουμινίου.
Ο Εμπορικός Δ/ντής της PROFIL ACCESSORIES, Νίκος Παπαβασιλείου, παρουσίασε τα νέα εξαρτήματα της EUROPA αρχιτεκτονικών και περιφερειακών συστημάτων και ιδιαίτερα εκείνα που φέρουν ειδική λογοτύπηση EUROPA. Παράλληλα τόνισε τη σημασία του «ΟΛΑ EUROPA» αναφορικά με τα εξαρτήματα, τα ρολά και τις σήτες, ώστε οι κατασκευαστές να προτείνουν στον ιδιώτη λύσεις υψηλής προστιθέμενης αξίας και ποιότητας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξαν οι κατασκευαστές αναφορικά με τον Περιμετρικό Μηχανισμό EUROPA αλλά και τον νέο κρυφό μεντεσέ, οι οποίοι βρισκόταν στον χώρο και σε αντίστοιχα δείγματα.
Στη συνέχεια, ο προϊστάμενος του Τμήματος Έργων της EUROPA, Νίκος Μαργαρίτης, περιέγραψε τις εργασίες του τμήματος και τη φιλοσοφία του, αναλύοντας τη στόχευση που δίνεται καθαρά στις ανάγκες του κατασκευαστή με σεβασμό στη δουλειά του και τις προσωπικές επαφές / πελάτες του. Ο κ. Μαργαρίτης επεσήμανε ιδιαίτερα ότι σκοπός του τμήματος είναι η ενίσχυση της σχέσεως του κατασκευαστή με τον πελάτη του στον βαθμό και το επίπεδο που ο ίδιος ο κατασκευαστής επιθυμεί, βλέποντας κάθε έργο ως ένα ανεξάρτητο και ιδιαίτερο project που ο κατασκευαστής καλείται να υλοποιήσει με την υποστήριξη της EUROPA και όχι το αντίστροφο.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο προϊστάμενος του τμήματος Marketing της EUROPA, Δημήτρης Κολυβάς, ανέλυσε την στρατηγική Marketing της εταιρείας, καθώς επίσης και την ιδιαίτερα δυναμική προβολή που έχει πραγματοποιήσει η δυναμική διέλαση το προηγούμενο εξάμηνο σε τηλεόραση και ραδιόφωνο, σε σταθμούς της Αθήνας και της επαρχίας. Η προβολή της EUROPA στο διαδίκτυο αποτέλεσε ακόμα μια θεματική. Τέλος, ανέφερε το ενισχυμένο πρόγραμμα ΕΚΕ που πραγματοποιεί η EUROPA τον τελευταίο χρόνο, με την ιδιαίτερη υποστήριξη της διοίκησης της εταιρίεας, μέρος του οποίου προγράμματος αποτελεί και η στήριξη του Χαμόγελου του Παιδιού και στη Μυτιλήνη. Πιο συγκεκριμένα η EUROPA σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελλήνων Κατασκευαστών Αλουμινίου (ΣΕΚΑ) έχει αναλάβει την αντικατάσταση των παλαιών κουφωμάτων του κτιρίου του Χαμόγελου στο Καγιάνι Ταξιαρχών Μυτιλήνης.
Τέλος, ο Προϊστάμενος Διεύρυνσης Δικτύου, Ανέστης Τάρλας, ευχαρίστησε τους κατασκευαστές που παρευρέθηκαν και δεσμεύτηκε για μια ακόμα δυναμικότερη παρουσία της EUROPA στο νησί το επόμενο διάστημα.
Με το πέρας της εκδήλωσης ακολούθησε δείπνο, στο οποίο οι κατασκευαστές είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τα στελέχη της EUROPA, αλλά και να τους παραθέσουν τις απορίες τους και τους προβληματισμούς τους αναφορικά με την αγορά της περιοχής.
Η EUROPA συνολικά έχει αποφασίσει και εφαρμόζει μια στρατηγική στοχευμένη στις ανάγκες των κατασκευαστών. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιεί σειρά επισκέψεων κατά τακτά διαστήματα στην επαρχία, ενημερώνοντας τους κατασκευαστές, αλλά και στηρίζοντάς τους εμπράκτως στην καθημερινή τους δραστηριότητα, μέσω των εξαιρετικής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών της, σε όλα τα επίπεδα.