Ανούς Τζιρακιάν: Η Europa γυρίζει σελίδα και επαναπροσδιορίζει τη θέση της στην ελληνική αγορά!
Η Ανούς Τζιρακιάν, ανέλαβε τη Γενική Δ/νση της Europa Profil Αλουμίνιο ΑΒΕ στα τέλη του καλοκαιριού, στο πλαίσιο ενός γενικότερου διοικητικού μετασχηματισμού που έγινε στο Δ.Σ. της εταιρίας. Έχοντας θητεύσει για περισσότερο από μια δεκαετία κοντά στον πατέρα της Γρηγόρη Τζιρακιάν, την περίοδο που η Europa «κυριαρχούσε» στις προτιμήσεις και στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού, είναι σε θέση σήμερα να θέτει συγκεκριμένους στόχους, που με σοβαρό προγραμματισμό, συνέπεια και τολμηρές κινήσεις, μπορούν να υλοποιηθούν.
Ήδη, ξεκίνησε ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του μηχανολογικού εξοπλισμού και περαιτέρω αυτοματοποίησης των παραγωγικών διαδικασιών, αναβάθμισε το εμπορικό τμήμα, αναθέτοντας τη διεύθυνσή του σε ένα αξιόλογο και πολλά υποσχόμενο στέλεχος, τον Χρήστο Λουκά, ενώ οι πρώτες εντυπώσεις από την πρόσφατη ραδιοφωνική καμπάνια «Europa γίναμε!!!» που στόχευε στο κοινό που συμμετέχει στο πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον ΙΙ» αλλά και σε όσους ενδιαφέρονται για την αντικατάσταση των κουφωμάτων τους χωρίς τη χρήση του προγράμματος, ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. Η επιτυχία της καμπάνιας αποτυπώθηκε τόσο στο έντονο ενδιαφέρον που υπήρξε στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας, όσο και στην κατακόρυφη αύξηση των επισκέψεων στην κεντρική έκθεση της εταιρείας στο Μαρούσι, αλλά κυρίως στο δίκτυο των κατασκευαστών – συνεργατών της.
«Βασικός πλέον στόχος μας είναι η μεγαλύτερη διείσδυση των συστημάτων Europa στην ελληνική αγορά και εκεί θα εστιάσουμε τις προσπάθειές μας στη συνέχεια. Είναι αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια χάσαμε κάποιο μερίδιο και αυτό σκοπεύουμε να το ανακτήσουμε με δυναμικές προωθητικές ενέργειες που θα στοχεύουν στο καταναλωτικό κοινό, αλλά και στους κατασκευαστές…» αναφέρει η Ανούς Τζιρακιάν σε πρόσφατες δηλώσεις της στο περιοδικό «Aluminium Magazine».
Μάλιστα, προσδιορίζει με σαφήνεια τους βασικούς στόχους και επιδιώξεις της εταιρίας, καταλήγοντας: «Βασική επιδίωξη της Europa, ήταν πάντα και παραμένει το κούφωμα και το πορτοπαράθυρο. Δεν μας ενδιαφέρουν τόσο τα μεγάλα έργα και τα έργα βιτρίνας, αλλά το σωστό, ποιοτικά αναβαθμισμένο, πιστοποιημένο, επώνυμο κούφωμα, αυτό που έχει μάθει ο κόσμος να το ζητάει και μάλιστα με το όνομα “Europa”. Η αγορά των αντικαταστάσεων έχει μία συνεχή δυναμική και θα αναπτυχθεί περισσότερο στα επόμενα χρόνια από τα σχετικά προγράμματα εξοικονόμησης ενέργειας που τρέχουν ή που σχεδιάζονται για το άμεσο μέλλον. Η Europa πιστή στις αξίες της και συνεπής απέναντι στον ιδιώτη και στον επαγγελματία, θα είναι δίπλα τους, μια για πάντα!».