ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑΕΝΗΜΕΡΩΣΗΕπικαιροτητα

ALUMIL: Επιστροφή στη κερδοφορία από την καλή πορεία του ομίλου το α’ εξάμηνο

ALUMIL_BANNER_ALUNET

Η κατά 12% αύξηση των πωλήσεων κατά α’ εξάμηνο και η εντυπωσιακή αύξηση κατά 76% του μικτού κέρδους, ήταν ικανά να επαναφέρουν τα θετικά αποτελέσματα και την κερδοφορία του ομίλου ALUMIL. Πιο συγκεκριμένα, η διοίκηση της εταιρίας ανακοίνωσε τα παρακάτω για τα αποτελέσματα του α’ εξαμήνου.

Η διοίκηση της «ΑΛΟΥΜΥΛ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ Α.Ε.» για το α ’ εξάμηνο του 2016, ανακοινώνει για τον Όμιλο, αύξηση των πωλήσεων της τάξεως του 5,9%, φθάνοντας τα euro 99,6 εκ., (έναντι euro 94,0 εκ. του αντίστοιχου εξαμήνου του 2015). Επίσης, παρουσιάζεται αύξηση του μικτού κέρδους κατά 35,2% περίπου, στα euro 24,2 εκ. (έναντι euro 17,9 εκ. του αντίστοιχου εξαμήνου του 2015). Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) και πριν τη διενέργεια προβλέψεων διαμορφώθηκαν στα euro 12,0 εκ. περίπου (έναντι euro 7,9 εκ. για το 2015). Στα αποτελέσματα προ φόρων και προβλέψεων για το α’ εξάμηνο του 2016, τα κέρδη είναι της τάξεως των euro 4,4 εκ. περίπου, (έναντι ζημιών ύψους euro 0,9 εκ. του αντίστοιχου εξαμήνου του 2015). Οι προβλέψεις του Ομίλου για την χρήση του α’ εξαμήνου του 2016 διαμορφώθηκαν στα euro 4,2 εκ. περίπου (έναντι euro 6,1 εκ. για το αντίστοιχο διάστημα του 2015).

Όσον αφορά τα αποτελέσματα της μητρικής, οι πωλήσεις για το α’ εξάμηνο του 2016 αυξήθηκαν κατά 11,7% περίπου, στα euro 61,0 εκ. περίπου, (έναντι euro 54,7 εκ. του 2015). Το μικτό κέρδος παρουσιάζει σημαντική αύξηση κατά 76,6% περίπου, στα euro 8,4 εκ. (έναντι euro 4,7 εκ. του 2015). Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) και πριν τη διενέργεια προβλέψεων διαμορφώθηκαν στα euro 4,8 εκ. περίπου (έναντι euro 1,0 εκ. για το 2015). Τα αποτελέσματα προ φόρων και προβλέψεων για το 2016 εμφανίζουν οριακές ζημιές της τάξεως των euro 0,23 εκ. περίπου, (έναντι ζημιών ύψους euro 5,0 εκ. του αντίστοιχου εξαμήνου του 2015). Οι προβλέψεις της μητρικής για την χρήση του α’ εξαμήνου του 2016 διαμορφώθηκαν στα euro 2,6 εκ. περίπου (έναντι euro 3,4 εκ. για το αντίστοιχο διάστημα του 2015).

Είναι πολύ σημαντικό να σημειωθεί ότι, η αύξηση του κύκλου εργασιών τόσο στον Όμιλο όσο και στη μητρική εταιρία, οφείλεται κατά κύριο λόγω στην αύξηση των ποσοτήτων πώλησης προφίλ αλουμινίου, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η αύξηση των ποσοτήτων πώλησης ήταν 10,8% περίπου για τον Όμιλο και 20,0% περίπου για τη μητρική, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Παράλληλα, πρέπει να τονιστεί ότι ο κύκλος εργασιών σε αξίες επηρεάστηκε αρνητικά από την πτώση των τιμών του αλουμινίου διεθνώς, συγκριτικά με τις υψηλότερες τιμές αλουμινίου της
αντίστοιχης περσινής περιόδου.

alumil_facilities_kilkis_96

Ο Όμιλος συνεχίζοντας την στρατηγική εξωστρέφειας, ενισχύει την εμπορική παρουσία του σε Μέση Ανατολή, Αφρική, Ασία, Αμερική και Αυστραλία, με σκοπό την ενίσχυση των μεριδίων αγοράς. Επίσης, με την αναδιάρθρωση του Ομίλου, τον εξορθολογισμό του τρόπου λειτουργίας του και με την παραγωγή νέων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας, η διοίκηση του Ομίλου έχει καταφέρει όπως δείχνουν και τα παραπάνω αποτελέσματα, την αύξηση του κύκλου εργασιών, την σημαντική αύξηση του EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων), καθώς και την επίτευξη κερδών στα αποτελέσματα προ φόρων σε επίπεδο Ομίλου.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button

Εγγραφείτε στο e-newsletter μας

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας newsletter aluNET News και μείνετε ενημερωμένοι συνεχώς για τα νέα του κλάδου αλουμινίου.
Το email σας
Το όνομά σας
Παρακαλούμε δώστε μας τη συγκατάθεσή σας!
Η Alupress O.E. ιδιοκτήτης του aluNET.gr θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που παρέχετε σε αυτή τη φόρμα, για να έρθει σε επαφή μαζί σας και να σας στέλνει ενημερωτικά newsletter. Για την αποστολή των newsletter χρησιμοποιούμε την πλατφόρμα MailChimp. Κάνοντας κλικ παραπάνω για να υποβάλετε τη φόρμα, αναγνωρίζετε ότι οι πληροφορίες που παρέχετε, θα μεταφερθούν στο MailChimp για επεξεργασία σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου και τους Όρους Χρήσης της πλατφόρμας.