Αύξηση πωλήσεων 27% για την ALUMINCO το 2018, στα 54% έφθασαν οι εξαγωγές!
Στα 37,4 εκατ. ευρώ έφθασαν οι συνολικές πωλήσεις της ALUMINCO την χρονιά που πέρασε, έναντι 29,6 εκατ. ευρώ το 2017, αυξημένες κατά 27% περίπου. Η ανάπτυξη αυτή ήταν αποτέλεσμα των συντονισμένων ενεργειών της εταιρίας τόσο στην εγχώρια αγορά, όσο και στον χώρο των εξαγωγών, όπου τα τελευταία χρόνια της ύφεσης, έχει αναπτυχθεί σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού, κάτι που επετεύχθη κυρίως με την συνεχή παρουσία της σε κορυφαίες διεθνείς εκθέσεις και αναπτύσσοντας παράλληλα αξιόλογες συνεργασίες σε τοπικές αγορές.
Οι εξαγωγές το 2018, σύμφωνα με στοιχεία της διοίκησης της εταιρίας, ξεπέρασαν τα 20,1 εκατ. ευρώ, σημείωσαν αύξηση 32% και αντιπροσωπεύουν ήδη το 54% των συνολικών πωλήσεων. Το βασικότερο είναι ότι αυτές αφορούν επώνυμα προϊόντα συστημάτων, υψηλής προστιθέμενης αξίας και τεχνολογίας, που ενδυναμώνουν την κερδοφορία της και την παρουσία της σε βασικές αγορές του εξωτερικού. Αξιοσημείοτο είναι η παρουσία των προϊόντων της κατά την περασμένη χρονιά, σε σημαντικά έργα στις ΗΠΑ και στην Ινδία – πωλήσεις που έφθασαν τις 850 χιλ. ευρώ -, δύο αγορές με μεγάλες προοπτικές για την ALUMINCO.
Σήμερα, η ALUMINCO έχει παρουσία μέσω του δικτύου της σε πάνω από 60 χώρες, συνεχίζοντας τις προσπάθειες ανάπτυξής του με κύριους στόχους τις αγορές των ΗΠΑ, της ΒΔ Ευρώπης, αλλά και της υποσαχάριας Αφρικής. Ήδη έχουν γίνει σημαντικά βήματα προς αυτόν το στόχο. Τρέχοντας δε ένα τετραετές πλάνο ενεργειών και επενδύσεων, έχει ορίσει ως στόχο, μαζί με την παράλληλη ανάπτυξη των εγχώριων πωλήσεων, μια αναλογία πωλήσεων εξωτερικού και Ελλάδος της τάξης του 2/3 έως το 2020.
Με συνεχείς επενδυτικές κινήσεις η εταιρία έχει “θωρακιστεί” παραγωγικά και τεχνολογικά. Με επενδύσεις την τελευταία τετραετία ύψους άνω των 5,5 εκατ. ευρώ αναβαθμίστηκαν και εκσυγχρονίσθηκαν οι παραγωγικές της δυνατότητες έχοντας πλέον την ευχέρεια να επιτυγχάνει τα επιθυμητά επίπεδα παραγωγής τόσο από πλευράς ποσότητας όσο και ποιότητας, με αυτοματοποιημένες διαδικασίες, οι οποίες συντελούν παράλληλα και στη μείωση του λειτουργικού κόστους παραγωγής.
Για το 2019, η εταιρία σχεδιάζει την παραγωγή και άλλων νέων προϊόντων, καλύπτοντας με ολοκληρωμένο τρόπο τις ανάγκες και της ελληνικής αγοράς, την οποία δεν υποτιμά, αλλά αντίθετα, πιστεύει στην βελτίωση των συνθηκών, κάτι που φάνηκε ήδη με την έναρξη του προγράμματος “Εξοικονόμηση κατ΄οίκον”. Παράλληλα δε, συνεχίζει να ενδυναμώνει και το εμπορικό της δίκτυο με νέες συνεργασίες.