Ολοκλήρωση της καμπάνιας της ALUMIL: «Κράτησε τις αναμνήσεις, όχι τα κουφώματα»
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η εντατική τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια της ALUMIL η οποία έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια των μηνών Απρίλιο και Μάϊο σε κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας, ως επί το πλείστον σε ώρες αιχμής (prime time).
Το βασικό μήνυμα που θέλησε να μεταφέρει η ALUMIL μέσω του τηλεοπτικού σποτ «Το πατρικό», ήταν ότι αν και είναι ωραίο να έχεις αναμνήσεις μέσα από τα παλιά έπιπλα-κειμήλια του πατρικού σου, σίγουρα δεν είναι ωραίο να έχεις παλιά κουφώματα που… μπάζουν! Γι’ αυτό η ALUMIL παροτρύνει το καταναλωτικό κοινό να αναβαθμίσει τα κουφώματα του, χρησιμοποιώντας τα προηγμένα ενεργειακά συστήματα της που είναι «Μίλια Μπροστά».
Εν όψει και του προγράμματος «Εξοικονομώ κατ’οίκον ΙΙ», το τηλεοπτικό σποτ αποτελεί μία σημαντική υπενθύμιση για τον κρίσιμο ρόλο που έχουν τα κουφώματα σε μία κατοικία. Το μότο της καμπάνιας «Κρατήστε τις αναμνήσεις, όχι τα κουφώματα», στοχεύει να παρακινήσει, με έναν ευχάριστο τρόπο, τους καταναλωτές να αντικαταστήσουν τα κουφώματα του σπιτιού τους με ενεργειακά συστήματα ALUMIL για να εξοικονομήσουν ενέργεια και χρήματα για μία ζωή.
Επιπλέον, η τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια ενισχύθηκε με έντονη προβολή στο διαδίκτυο μέσω banners και video banners στις σελίδες με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, καθώς και με ισχυρή παρουσία στο ραδιόφωνο μέσω των δημοφιλέστερων ραδιοφωνικών σταθμών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις.