ALUMIL: Το νέο λογότυπο εκφράζει δυναμισμό και πρωτοπορία σε μια νέα εποχή
Η ALUMIL ανανεώνει την εικόνα της και προχωρά σε αλλαγή της εταιρικής της ταυτότητας, σηματοδοτώντας μία νέα εποχή για τον όμιλο. Μία εποχή γεμάτη προκλήσεις που βρίσκει την ελληνική εταιρεία –ηγέτη στο χώρο των συστημάτων αλουμινίου– πιο διεθνοποιημένη από ποτέ, με καινοτόμα συστήματα να αναπτύσσονται ακατάπαυστα και συνεχείς επενδύσεις για βελτίωση και εξέλιξη των διαδικασιών της σε όλα τα επίπεδα. Το νέο λογότυπο της εταιρείας εκφράζει το δυναμισμό, την πρωτοπορία, την καινοτομία και φυσικά τη σύνδεση του παρόντος με το μέλλον, καθώς η ALUMIL θα συνεχίσει τη μελλοντική δυναμική της πορεία στηριζόμενη στις διαχρονικές αξίες της, οι οποίες την οδήγησαν στην κορυφή.
Επιπλέον, με σκοπό να διευκολύνει εμπορικά τους πελάτες της, η εταιρεία κάνει άλλο ένα σημαντικό βήμα, διαχωρίζοντας τα συστήματά της σε τρεις βασικές μάρκες:
- COMFORT, για λύσεις οικονομικές και αποδοτικές
- SMARTIA, για λύσεις με πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά και υψηλές επιδόσεις
- SUPREME, τα γνωστά high–end συστήματα της ALUMIL που ενσωματώνουν όλη την τεχνολογική τελειότητα και υπεροχή της ALUMIL.
Σκοπός του συγκεκριμένου διαχωρισμού είναι η ξεκάθαρη τοποθέτηση των διαφορετικών προϊοντικών ομάδων της εταιρείας, έτσι ώστε τόσο οι επαγγελματίες συνεργάτες όσο και οι τελικοί χρήστες να αντιλαμβάνονται εύκολα τις διάφορες κλάσεις των προϊόντων της ALUMIL και να επιλέγουν τα συστήματα που καλύπτουν επαρκέστερα τις ανάγκες τους.
Η ανανέωση αυτή συνιστά μια ακόμη στρατηγικής σημασίας κίνηση της ALUMIL για την απόκτηση προβαδίσματος έναντι των ανταγωνιστών της, στο πλαίσιο των ραγδαία αυξανόμενων απαιτήσεων της αγοράς παγκοσμίως.